how friends should be :)

Assalamualaikum :))

Hey there,

Hari nie, Fakhira Alia sangat rindu kawan-kawan dia kat sekolah dulu. Miss the old times so much :'(
what a beautiful memory. Good things to be remembered. Wahh, sangatsangat rinduu. Kita belajar same-same.
Main same-same. Bila masuk sekolah menengah, kita split. Adoi, sakitnya rasa tu. Sakit tu tak hilang sampai sekarang. Bila ingat balik time gaduh dulu, rase menyesal, " Apesal lah aku gaduh dulu dengan kau? " ataupun ,"  kenapelah aku besar-besarkan bende kecik tu ?" dan juga , " aku yang salah time tu." bila ingat partpart yang happy pulak, " bila lagilah boleh macam tu ? " , " ehh aku rindu gila time nie" Wahh. Tapi Alhamdulillah, our friendship last till now. Love u guys so muchh :') You guys means so much to me. Aku tak tahu macam mane aku kalau takde korang. Weh, dengan siape aku nak main? Siape yang nak pujuk aku time sedih. wahh, rase sedih gilaaaa. Kosong.
  To someone, Im so sorry, sangat banyak salah aku dekat kau. Kalau lah kau ada kat sini. Aku rindu kau sangatsangat. Aku rindu duduk sebelah kauu. Gelakgelak dengan kau. Belajar dengan kau. Rindu dengan advice kau. Haha. Serious aku rindu kau gila. Kisah-kisah lame yang pahit tu janganlah ingat lagi dah. Aku ingat lagi, kita cakap nak belajar kat luar negare same-same. K, nanti kita belajar lah same-same. Haha. and again, Im sorry.
  Wahh. korangg memang takde orang yang daat ganti. Aku sangatsangat bertuah hidup kat dunia ni dan dapat kawan yang sangat memahami, sangat baik, sangat perfect lah senang -_- Jujur aku rindu korang gila. Kita gila same-same kat sekolah. Sampai aku kalau duduk dalam kelas tu memang gelak non-stop. Haha. Korang sangat sporting. Kita jahat same-same, Baik same-same. Kita cari port nak lepak lepas sekolah same-same. Kita nangis pun same-same. Haha. Bila ingat balik aku rasa macam , " wahh, syahduuu" Haha. Buat study group untuk UPSR. Hias kelas sampai aku jatuh kerusi tiga tingkat --" aku sangat ingat. Haha. Masuk toilet lelaki buat duty sebelum assembly. Haha. Main kejar-kejar lah ape. We, So sweet. Haha.
  Main dalam surau sebelum pergi additional class, Haha == yang ni memang aku tak boleh lupa. Lepas da gelak-gelak, semua orang bace quran :) ingat pesan ustazah, jangan gelak kuat-kuat, syaitan suka, Astaghfirullahalazim. Semua orang amik quran, Alhamdulillah :) Haha.
  Aku rindu main softball bile dah habis UPSR, Aku rindu nak satu team pass baton dengan korang. Haha. Aku rindu time hari sukan. Kita support sesame sendiri even kita lain-lain rumah, Haha. Aku rindu korang gilaa. Aku rindu nak lumba lari. Haha.
  Aku rindu gila nak tengok lukisan korang. Addict dengan anime dengan korang. Haha. Aku sangatsangat rindu korang. Aku teringat time korang berebut anime yang korang suka. sampai gaduh, Haha. Lawak pun ada :)
  Thanks a lot, I love u guys so much. ( More than i could say ) BESTFRIENDNEVERDIE :)

  And untuk orang yang  aku sangat sayang jugak, terima kasih jadi kawan aku. sentiasa support aku. Thanks sebab selalu tolong aku bila ada masalah. Korang sangat baik. Aku harap korang ikhlas dengan aku :)


    
Lillian, Wana, Annisa <3
Isi hidup aku dengan gelak diorang, nasihat diorang, KECOMELAN DIORANG. haha Love ya guys. XOXO


Makan same-same. Haaha. sangat la rindu

 
Hangout kat Alamanda


Aku rindu korang :')


Susah nak describe macam mane aku sayang gila kat korang, Haha


Sometimes i think we look alike, right ?



Annisa :') IMY SO MUCHH !



Kelas yang sangat gila-gila, Haha. Nasib baik aku still ada time nie :D

 kak atul , i miss you too :D


Ayien n tikah also wana


shaaaa :))


together in the car, Haha

 
I miss you lillian :')

 
K , Semua muka baikk xDD
Haha Amy daniah ! RINDU GILA KAT KAU.


my only bestfriendneverdie, best of bestfriends :))




Sports dayy , lepas lumba lari , Gold tau :P
HAHA


Haha. sangat rindu time nie.


Sayang 30th Legation jugak :)


airplane, Haha. Nice snap ;)

This is how friends should be :)

Mimi , Bella , Ayu , Pika , Aimi , Dalila , Wani , Farah , Raihana , Nisa , Alia n ramai lagi lah. Thank you very muchh :)

Comments

Popular posts from this blog

Holiday :D

Holidayy -.-

Lumrah hidup :)