Lumrah hidup :)

Assalamualaikum n happy holiday to all fellow readers :)

seronok lah kann sekarang already mid year kan. another half year then 2013. form 3, pmr , -.- kesah  pulak aku. okay , memang kesah pun. Time malammalam macam nie. Fakhira Alia still takde mood nak beraduu. Mohon ampun ibu dan ayah, anakmu tidak bisa tidurr -.-
Keseorangan dalam gelap. Tiba-tiba manusia depan latop sekarang nie, rase nak tulis pasal something, Lumrah hidup manusia. Semua orang akan rasa. Setiap orang akan rasa sayang dan disayang, tersayang ke ape2 lahh.
Itu lumrah hidup manusia, Semua orang akan rasa. Tipu sangat lah kalau ada orang cakap dia tak sayang kat siapa2 pun.. ( Habis mak kau ? ayah kau ? tak sayang ehh ? okayy ) Haha. JK, Perasaan tu memang akan muncul pun. Awal remaja ni lagi lah. Time budak-budak pun maybe ? Tapi tak ingat lah aku pernah rase ke tak. Haha. Tapi sekarang seriously aku cakap, perasaan tu ade. Rase suka, sayang, cinta ( bweekk , aku tak suka perkataan nie) kat someone kan ? Perasaan tu bagi Sayaaa , Hanyalah satu permainan. Perasaan tu akan betul-betul muncul bila kita dah maturedd , matured enough to differentiate true love and stupid monkey love -.- Haha . Perasaan tu memang akan ada. Dalam facebook , buat status jiwang-jiwang. Buat sweet, mesra. Untung lahh. Tapi, aku tension tahu tak bila fikir menda nie. so, aku amik langkah selamat. Taknak la couple, berpancaran ke bertunang ke hape. sampai betul2 usia aku matured. Perasaan suka yang muncul sekarang biarlah aku simpan dulu kan ? nanti lama-lama aku percaya dia akan pudar ( cehh, ayat ) Pfftt. Lagipun kan bagus, kita ikut cara saidatina Fatimah n Saidina Ali. Cinta dalam diam, Hanya Allah yang tahu, So Sweet :)
Fact:- Kalau kita sayang seseorang, kalau kita tak bagitahu dia, bila kita mati, mati kita dikategorikan mati syahidd, kan bagus ? Syahid kecil, Insya-Allah. Ingat, Cinta kepada Allah, Cinta kekal Abadi :D

untill we meet again ;)




Boyfriend-call-him-love-phone-favim.com-435588_large stressed out . Haha xD

Comments

Popular posts from this blog

Holiday :D

Holidayy -.-